Obesmišljavanje ideje projektnog finansiranja medijskih sadržaja

Foto: Beta

Nevladina organizacija Biro za društvena istraživanja (BIRODI) iz Beograda ocenila je danas da rezultati konkursa u Novom Pazaru ukazuju na „medijski klijentizam“ i obesmišljavanje ideje projektnog finansiranja medijskih sadržaja.

BIRODI je u saopštenju naveo da je tročlana komisija u Novom Pazaru, umesto u finansiranje medijskih sadržaja, sredstva dodelila medijima čiji su vlasnici ili suvlasnici lokalni funkcioneri.

„Naime, televizija Novi Pazar u kojoj je jedan od suvlasnika Muzafer Dragulovčanin, pomoćnik gradonačelnika Novog Pazara, dobila je skoro 90 odsto odobrenih sredstava. Na drugom mestu je TV Jedinstvo, čiji je vlasnik i direktor Šerif Marukić, potpredsednik Skupštine Grada“, navela je ta NVO.

Kako je ocenio BIRODI, na integritet odluke Stručne komisije senku bacaju činjenice da je iako je odlučivala o trogodišnjim ugovorima imala samo tri člana, kao i da je članica komisije bila Hana Salihagić, zaposlena u Odeljenju za informisanje Grada Novog Pazara.

„Time je samo pojačana sumnja u integritet lokalne samouprave koju je BIRODI zabeležilio u istraživanju stavova gradjana, kada su gradonačenik i direktori javnih preduzeća prepoznati kao oni koji stvaraju korupciju u Novom Pazaru“, navodi se u saopštenju.

(Beta)

Ostavite komentar

Ostavite komentar