Oko 80 turista iz BiH vraća se danas iz Tunisa

SARAJEVO – Oko 80 državljana Bosne i Hercegovine nije se moglo vratiti u Sarajevo sa letovanja u Tunisu, kako je bilo planirano, jer je njihov čarter let bio otkazan.

Oni će kako je preneo portal Klix.ba imati let danas u 19 sati po lokalnom vremenu.

Kako je portalu rekla čelnica poslovnice Turističke agencije Elit, Amna Mulabegović-Mosbah, putnici se nisu vratili u ponedeljak kada je bilo planirano jer se pokvario avion Tunisera koji su oni kao agencija zakupili pre početka sezone i platili do kraja sezone.

Iako su našli liniju kojom bi putnici stigli uveče u Sarajevo, putnici nisu poletali jer Međunarodni aerodrom Sarajevo nije hteo da izda dozvolu za sletanje posle 23 sata.

Problem s aviokompanijom agencije Elit imala je i kada je ova grupa krenula za Tunis 10. septembra.

Prema rečima Mulabegović-Mosbah, noć pre su im javili da će let koji je trebalo da bude u 11:05 sati kasniti i da će avion poleteti u 16 sati.

Kako je za portal Klix.ba rekla Tamara, jedna od putnica koja se nalazila na odmoru u Tunisu u organizaciji Turističke agencije Elit, let je juče otkazan bez objašnjenja i bez ikakvih informacija kada bi se mogli vratiti kući. Putnici su bili uplašeni i iscrpljeni jer nisu spavali celu noć, niti su imali bilo kakvu informaciju o tome šta se dešava.

Let je treblo da bude u 15:30 sati, a po nas su u hotele dolazili u 11:30 sati. Došli su po nas pa su nam rekli da se vratimo u sobe. Sinoć su nas autobusima odvezli na aerodrom, ali leta nije bilo. Potom su nas prebacili u neki hotel koji je bio neuslovan. Nismo spavali i sedeli smo na koferima celu noć, kazala je Tamara i dodala da im niko ništa nije govorio.

(Tanjug)

Pratite Krstaricu i preko mobilne aplikacije za Android i iPhone.