U trendu

Telekom: SBB korisnicima u dijaspori ugasio kanale RTS-a

BEOGRAD – Kompanija „Telekom Srbija“ saopštila je danas da je kablovski operator SBB odlučio da ugasi kanale RTS-a u dijaspori, a da, istovremeno, obmane korisnike i najširu javnost da je to urađeno po nalogu Telekoma.

SBB se odlučio za nepristojan, nelojalan i ucenjivački odnos, kako prema potencijalnim partnerima, odnosno Telekomu, tako i prema korisnicima, saopštili su iz Telekoma Srbija.

„Zbog nemogućnosti da ostvari enormni profit, kompanija SBB odlučila je da ugasi kanale RTS-a u dijaspori, a da za to optuži kompaniju ‘Telekom Srbija'“, navodi se u reagovanju Telekoma na današnje optužbe Junajted Grupe, vlasnika SBB-a.

Junajted Grupa je prethodno objavila da će građani u dijaspori koji prate programe preko njihovih platformi ostati danas bez programa RTS-a, navodeći da je to rezultat neuspešnih pregovora s „Telekomom Srbija“, te da je srpska kompanija, navodno, „izdala nalog“ da se iz njihove ponude korisnicima uklone svi programi javnog servisa.

Iz „Telekoma Srbija“ su takođe opovrgli tvrdnje Junajted Grupe da je „RTS potpisao ugovor s Telekomom Srbija o prodaji programa u inostranstvu“, podsećajući da je Telekom „pobedio na javnom pozivu za distribuciju RTS-ovih kanala, a da SBB nije želeo ni da učestvuje na tom pozivu“.

Povodom opaski Junajted Grupe da su nove cene Telekoma „nekoliko desetina puta veće“, srpska kompanija navodi da SBB „očigledno ima dvostruku poslovnu politiku, tačnije vrednost svojih kanala precenjuje, dok tuđe kanale potcenjuje“.

„SBB-u nije problem da svoje kanale naplaćuje dva evra po korisniku i time ostvaruje ogromnu zaradu, ali je veliki problem da RTS-ove, inače gledanije kanale, plati duplo manje. Još jednom izražavamo čuđenje reakcijom SBB-a, s obzirom na to da su oni operator koji najčešće povećava cene svojih usluga, čime pokazuju koliko zaista brinu o potrebama korisnika“, piše u saopštenju Telekoma.

Dalje se dodaje da kao i do sada, „Telekom Srbija“ i u ovom slučaju posluje transparentno, ali da ne može da dozvoli SBB-u da obmanjuje, kako korisnike, tako i najširu javnost.

„Jasno je da se ovoga puta SBB odlučio za nepristojan, nelojalan i ucenjivački odnos, kako prema potencijalnim partnerima, odnosno nama, tako i prema korisnicima.
Očigledno je da je reč o pogrešnom načinu da se promovišu određeni kanali SBB-a i urušava ugled, jednog od najvećih nacionalnih brendova, domaćeg operatora ‘Telekoma Srbija'“.

U saopštenju se podseća da su programi RTS-a, kao i do sada, dostupni svim korisnicima u dijaspori preko RTS Planete, kao i putem drugih operatora i po povoljnijim cenama.

(Tanjug)

Napišite komentar

Najnovije iz rubrike