U trendu

SBB: Već četiri dana Prva i B92 ne šalju ugovor da im platimo kao TV Pink

 Kompanija SBB saopštila je da je prošlo četiri dana kako vlasnik televizije „Prva“ i „B92“ Srdjan Milovanović ne šalje ponudu koju je javno objavio u svim svojim medijima i na portalima, da im SBB za distribuciju kanala u slobodnom prijemu plaća koliko i televiziji Pink.

„SBB koji od početka inistira na normalnoj ceni za naše korisnike, smatrao je ovu iznenadnu ponudu TV Prva i B92 prihvatljivom, zbog čega smo im u petak 21. oktobra poslali zvaničan dopis o nastavku saradnje, tražeći da nam dostave ugovor pod uslovima koje su javno objavili“, naveo je SBB uz informaciju da pisane ponude još nema.

Kompanija SBB saopštila je ranije da od 28. oktobra u ponudi više neće imati kanale TV Prva i B92 zbog previsoke cene koju je tražio vlasnik za obnovu ugovora.

(Beta)

Pratite Krstaricu i preko mobilne aplikacije za Android i iPhone.

Pošalji komentar