najveća internet zajednica u Srbiji već 19 godina

U trendu

Bujošević: Vesiću niko nije smanjivao jačinu zvuka

Generalni direktor Radio televizije Srbije Dragan Bujošević izjavio je danas da nisu tačni navodi članice Saveta REM Olivere Zekić o smanjivanju jačine zvuka funkcioneru Srpske napredne stranke Goranu Vesiću u predizbornoj emisiji „Upitnik“ na RTS.“

Prvo, nije nam isti zaključak. Vi kažete da smo smanjili ton Goranu Vesiću, RTS i trojica stručnjaka Fakulteta dramskih umetnosti dokazuju podacima da Vesiću niko nije smanjivao jačinu zvuka“, naveo je Bujošević u odgovoru Oliveri Zekić.

Bujošević je naveo i da nije tačno ni da je Vesić bio najglasniji u studiju, a najtiši u prenosu.

„Po merenjima koja su uradila trojica stručnjaka za zvuk, u toj emisiji su najglasniji bili ovim redom Olivera Jovićević, Čedomir Jovanović, Goran Vesić, Dragan Šutanovac, Dragan Djilas“, navodi Bujošević.

On je Oliveri Zekić poručio i da nije tačno da nikada nije napisala da je „stišavanje Vesića bilo nalog rukovodstva RTS“.

„Izgleda da niste pročitali svoje pismo u kome mene Dragana Bujoševića, pitate ‘po čijem nalogu ste smanjili ton'“, navodi se u pismu Bujoševića Oliveri Zekić.

Ona je izjavila ranije danas da nikada nije pomenula da je „stišavanje“ Vesića u predizbornoj emisiji „Upitnik“ na Radio-televiziji Srbije (RTS) bio nalog rukovodstva RTS-a, nego je to rukovodstvo samo pitala zašto se to desilo.

Kako je navela, odgovorili su joj da da jeste bio stišavan.

„Ali, pošto nam je zaključak isti – da Goran Vesić jeste bio utišavan – mislim da sve to možemo da ostavimo za neku drugu priliku, u kojoj će RTS svima, unapred, predstaviti pravila svojih debatnih emisija i način na koji će učesnici biti tretirani, to jest, koliko će vremena svako od njih imati da se čuje“, dodala je Olivera Zekić.


RTS je u saopštenju naveo i da su tri stručnjaka sa Katedre za snimanje i dizajn zvuka FDU, vanredni profesori dr Zoran Maksimović i Nikola Kokotović i docent Dino Dolničar, posle analize dve emisije „Upitnik“, od 27. februara i 1. marta, zaključili su da su one „u potpunosti u skladu sa tehničkim standardima evropske unije emitera EBU R128“ .

RTS je zatražio mišljenje stručnjaka pošto su u javnosti iznete tvrdnje da je po nalogu rukovodstva RTS-a namerno snižen ton Goranu Vesiću u emisiji „Upitnik“ emitovanoj 1. marta.

Taj nalaz se podudara sa analizom koju je uradio stručni tim RTS-a, navodi se u saopštenju i dodaje da je RTS tražio i analizu REM-a, ali je nije dobio.

(Beta)

2 komentara
  1. čiča

    Neka nam Bujke onda objasni kako se nije čuo , a usput da ga pitam šta mu je radio tonac , da li je uopšte bio na radnom mestu ili je uzeo pauzu za pušenje. Bilo bi lepo da direktor tog nazovi javnog servisa barem ne lupeta dok podrobno ne ispita stvar

  2. Anonimni

    Ako neko (ko je veci strucnjak od svih navedenih -posto je strucnjak za sve) ) rekao da je bilo onda ïma da bidne“. Zna se cija je najstrucnija. kako samo stigne da se bavi sitnicama a ovamo ga neko laze vise od 5 godina. Treba raditi samo svoj posao po Ustavu i tacka ( a ne biti babica za sve).

Napišite komentar

Najnovije iz rubrike