najveća internet zajednica u Srbiji već 18 godina

Naslovne strane za 10. avgust 2017. godine

Dnevne novine  na naslovnim stranama od četvrtka, 10. avgusta, piše o posledicama odluke Hrvatske o povećanju taksi na uvoznu robu, hapšenju grupe Srba i Rusa kod Podujeva, prvoj optužnici Specijalnog suda za zločine OVK i drugim temama.

ALO  –  “Savetnik Zaeva sa ženom krao po prodavnicama”, o izveštaju američke policije o hapšenju Zorana Bašanovića. “Dajte mi sobu da ne živim na ulici”, list prenosi ispovest vladike Filareta.

BLIC  –  “Optužnica protiv Dauta Haradinaja”, piše list i navodi da će se prva optužnica Specijalnog suda za zločine OVK odnositi na brata albanskog lidera sa Kosova Ramuša Haradinaja. O trojici sinova Olge Lovrić koju je ispred Centra za socijalni rad ubio suprug: “Siročići žive od skromne bakine penzije”.

VEČERNJE NOVOSTI  –  O primeni novih carinskih propisa posle odluke Hrvatske o povećanju taksi na uvoz robe: “Hrvatsku pogodio carinski bumerang”. O hapšenju 11 osoba, srpskih i ruskih državljana, na granici kod Podujeva: “Albanci pohapsili Srbe i Ruse posle svadbe”. “Vučić vraća orla na krov zgrade Predsedništva”, list piše da je predsednik Srbije Aleksandar Vučić zatražio da se na zgradu Novog dvora vrati stari simbol.

DANAS  –  “Vučić pod istragom Agencije za borbu protiv korupcije”, o tome da se ispituje da li je bivši premijer Aleksandar Vučić zloupotrebio funkciju za promociju u predsedničkoj kampanji. “Čekamo identifikaciju napadača na novinare Vajsa i Insajdera”, o tome da tužilaštvo i dalje čeka informacije MUP-a o napadima na novinare tokom mitinga SNS-a. “‘Kradljivci struje’ tuže EPS sudu u Strazburu”, o postupcima Elektrodistribucije Srbije na štetu gradjana. “Subvencije Er Srbiji 40 puta veće od ‘profita'”, o pozajmicama Etihada Er Srbiji uz visoke kamate.

INFORMER  –  “Ludilo Vlada plaća da pljuju Vučića”, list piše o projektima medija koje je odobrio ministar kulture Vladan Vukosavljević. O pretnji velikog rata: “Tramp baca nuklearku na Kima”.

KURIR  –  “Dijana siledžija prijavljena zbog fizičkog nasilja”, list nastavlja sa pisanjem o državnoj sekretarki u Ministarstvu unutrašnjih polova Srbije. “‘Er Srbija’ izbacila autistično dete iz aviona”, priča o autističnom sinu istoričara Čedomira Antića kome nije dozvoljeno da putuje avion te kompanije.
 
POLITIKA  –  “Nepoznati kupac nudi otpremnine radnicima”, naslov je teksta o privatizaciji Galenike. “Ukradeno 450 kilograma bakra pod naponom od 25.000 volti”, o kradji 300 metara kontaktne mreže u stanici Zuce, izmedju Vrčina i Belog Potoka. “Telenor prodao banku bugarskom investicionom fondu”, o prodaji 85 odsto udela u banci koju je osnovala telekomunikaciona kompanija.

SRPSKI TELEGRAF  –  “Putinov plan za Srbiju u tri tačke”, list piše o strategiji ruskog pdsednika. “Brat Ramuša Haradinaja optužen za klanje Srba”, o zločinima Oslobodilačke vojske Kosova pred Specijalnim sudom.

(Beta)

Napišite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena.

Najnovije iz rubrike