U trendu

Film „21“ prikazan u Las Vegasu

Svetska premijera filma „Vrhunska igra“ („21“) održana je 12. marta u Las Vegasu. Grad kocke nije slučajno izabran pošto se radnja ovog filma uglavnom odvija po kockarnicama ovog grada, koji nikada ne spava. Režiju potpisuje Robert Luketić (Robert Luketic), a uloge su poverene Džimu Stardžisu (Jim Sturgess), Kevinu Spejsiju (Kevin Spacey), Kejt Bosvort (Kate Bosworth) i Lorensu Fišbernu (Laurence Fishburne).
Film je zasnovan na istinitom bestseleru Bena Mezrika (Ben Mezrich) i govori o profesoru Mikiju Rosi (Spejsi), koji organizuje put u Las Vegas za šest svojih najboljih studenata s prestižnog američkog fakulteta MIT (Massachusetts Institute of Technology). Ovi mladići, inače talentovani matematičari, majstori su u veštini brojanja karata.
Ben Kembel (Džim Stardžis) je stidljiv i briljantan student MIT-a koji rešenje za problem plaćanja školarine nalazi u kartama. Izabran je da se pridruži grupi najtalentovanijih studenata koja svakog vikenda putuje u Vegas s lažnim identitetima i umećem da igrajući blekdžek preokrene šanse u svoju korist. Njih predvodi profesor matematike i statistički genije Miki Rosa. Ova grupa je u stanju da olakša svaki kazino za veliku količinu para. Zaveden novcem, životom u Vegasu i svojom inteligentnom i seksepilnom koleginicom Džil Tejlor (Kejt Bosvort), Ben polako probija granice i gubi kontrolu. Više nije dovoljan izazov pobediti krupijea već treba biti korak ispred onih koji će se po svaku cenu pobrinuti da kazino uvek dobija. Kol Vilijams (Lorens Fišbern) je jedan od njih.
Film će u američkim bioskopima zvanično startovati 28. marta, dok će se u domaćim pojaviti 1. maja.

Pratite Krstaricu i preko mobilne aplikacije za Android i iPhone.