U trendu

BIRODI: Televizije medijski marginalizovale protest u Srbiji

Biro za društvena istraživanja (BIRODI) saopštio je da je većina informativnih emisija na televizijama sa nacionalnim frekvencijama i N1 duplo više vremena posvetila protestima tokom vikenda odigrali u Francuskoj, Belgiji i Madjarskoj nego u Srbiji.

Ta organizacija je navela da su tokom petka i subote, 8. i 9. decembra, sproveli monitoring izveštavanja na televizijama sa nacionalnom pokrivenošću i da su utvrdili da su televizije u svojim centralnim dnevnicima protestu u Beogradu posvetile 3.321 sekundu, a protestima u inostranstvu 2.652 sekunde.

„Medjutim, kada se iz ukupnog vremena, koje su televizije izdvojile za protest u Beogradu, izdvoji vreme koje je posvetio TV Pink (2.014 sekundi, što je 2/3 ukupnog vremena svih posmatranih televizija)… dolazimo do nalaza da su ostale televizije beogradskim protestima posvetile više od duplo manje vremena“, navodi se u saopštenju.

Prema oceni BIRODI-ja, ako se izuzme TV Pink, jedina od analiziranih TV stanica koja je malo više vremena posvetila protestima u Beogadu jeste TV N1.

„Radio-televizija Srbije je kao javni servis posvetio duplo manje vremena prostestu u Beogradu u odnosu na ostale proteste, TV O2 je više od dva ipo puta izveštavala o protestima van Srbije, TV Prva više od tri puta na istu temu, a TV Happy je nešto manje od dva puta više izvestila o protestima u Francuskoj, Belgiji i Madjarskoj nego u Beogradu“, navodi se u saopštenju.

(Beta)

1 komentar
  1. Anonimni

    Naravno da gradjene Srbije ne interesuju sterilni protesti tkzv opozicionara,koji su vec bili na vlasti,i zna se kako smo mi kao gradjani prosli u to vreme njihove vladavine,bolje da se fokusiraju na dobrobit svoga naroda i da daju neke predloge za prevazilazenje nekih situacija,kao napr na Kosovu

Napišite komentar

Najnovije iz rubrike