Produkcijska kuća i autor filma Vladalac tužiće Vučića i Informer

Audio i video produkcije JSP je odbacila navode da serijal „Vladalac“, emitovan 17. i 18. februara na TV-N1, predstavlja „četiri sata nepatvorene mržnje“, a demantovala je i da su taj serijal finansirali „opozicija, ujedinjeni tajkuni (Šolak, Đilas i Mišković), Milo Đukanović, Evropska unija…“.

U saopšteneju koje je potpisala vlasnica i direktorka JSP, Jovana Polić, kaže se da će se o detaljima finansiranja govoriti „isključivo u sudskom postupku protiv predsednika Srbije Aleksandra Vučića i glavnog urednika Informera Dragana J. Vučićevića“.

„Da se ova opasna igra nagađanja otela kontroli, bilo je jasno u sredu, 4. marta, kad je predsednik Srbije, gostujući na Televiziji Pink, rekao da će se u narednih nekoliko dana saznati da li je Evropska unija finansirala dokumentarni serijal“, piše u saopštenju.

Dodaje se da je potom, „deleći (gotovo) celu naslovnu stranu sa Aleksandrom Vučićem, autor serijala Slaviša Lekić targetiran kao izdajnik i strani plaćenik, koji za 170 hiljada evra Vučića prikazuje kao ‘samog đavola’ „.

Produkcijska kuća navodi da je tabloid „Informer“ objavio poslovne podatke produkcije i da nije jasno da li je podatke dobio „iz poslovne banke (u kojoj firma ima račun), poreske uprave, ili direktno iz Bezbednosno-informativne agencije“.

„Laž je da je Evropska unija finansirala dokumentarni serijal ‘Vladalac’. Istina je da je uplatila pomenutih 93.548 evra maja 2019. godine, ali za projekat koji se (Gle ironije!), bavi civilnom kontrolom tajnih službi i bezbednosnog sektora“, kaže se u saopšteenju.

„Laž je da je United news uplatio 75.150 evra za dokumentarni serijal ‘Vladalac’. Istina je da je ova kompanija, na uobičajeni način, otkupila autorska prava za ove dve emisije, i to iznosom koji je neuporedivo manji od gore navedenog“, navodi produkcija.

Autor filma, Slaviša Lekić, demantovao je da je vlasnik Audio i video produkcije JSP.

„Nemam 168.698 evra, a sve i da imam, ne bih ih nosio u džepu. Nije mi prvi put da budem targetiaran od strane Aleksandra Vučića, ali će biti prvi put da on zbog toga odgovara pred nadležnim organima“, naveo je on.

Lekić je najavio da će svoje izjave pred sudom morati da argumentuju i „Vojislav Šešelj, zbog tvrdnje da je Vladaoca finansirao sam Aleksandar Vučić, Marijan Rističević, koji je finansijere serijala pronašao u ‘albanskoj mafiji’ i Nebojša Čović… koji je kao sponzora emisija emitovane na TV N1, označio Mila Đukanovića, predsednika Crne Gore“.

(Beta)

Pratite Krstaricu i preko mobilne aplikacije za Android i iPhone.