U trendu

REM: Pink i Hepi u martu 619 puta prekršili Zakon o oglašavanju

Regulatorno telo za elektronske medije (REM) je protiv televizija Pink i Hepi podnelo zahteve Prekršajnom sudu za pokretanje postupaka zbog 619 prekršaja Zakona o oglašavanju u martu, saopštilo je danas Udruženje novinara Srbije.

Zahtev za pokretanje prekršajnog postupka protiv preduzeća za informisanje i marketing „Pink International Company“, vlasnika Pinka, podnet je zato što je u televizijskom programu bilo 376 prekršaja Zakona o oglašavanju, navedeno je u saopštenju.

Zahtev za pokretanje prekršajnog postupka protiv Happy TV d.o.o. Beograd, zbog toga što je u televizijskom programu koji se emituje pod skraćenim identifikacionim znakom Nacionalna Happy TV, učinio 243 prekršaja Zakona o oglašavanju.

UNS podseća da je REM protiv televizija Prva i O2, zbog 263 prekršaja Zakona o oglašavanju u martu ove godine, već podneo Prekršajnom sudu zahteve za pokretanje prekršajnih postupaka.

(Beta)

Pratite Krstaricu i preko mobilne aplikacije za Android i iPhone.