U trendu

Oprezno: Popio celu bočicu Viagre – sad ima „rupe u vidu“

Muškarac iz Velike Britanije koji je uzeo deset puta veću količinu sidenafila, aktivnog sastojka Viagre, završio je s ‘rupama’ u vidu i povećanom osetljivošću na svetlo, piše Daily Mail.

Najverovatnije iz neznanja, ispio je celu bočicu sredstva za potenciju, a nuspojave koje su usledile poznate su od ranije.

Nakon što je primetio povećanu osetljivost na svetlost, nemogućnost da vidi pri smanjenom svetlu i kružne oblike u vidnom polju, lekari su utvrdili da je zaista došlo do oštećenja očiju. Nažalost, kada jednom dođe do oštećenja stanica mrežnjače oka, štetu nije moguće ispraviti odnosno izlečiti.

Istraživanja inače pokazuju da već dvostruka doza od preporučene može izazvati smetnje u vidu pa nije neobično što će sada od njih do kraja života patiti muškarac koji je uzeo desetostruku dozu, prenose mediji.

1 komentar
  1. samo pitam

    Kakvim li sada očima“gleda“ na ženski polni organ…

Napišite komentar

Najnovije iz rubrike