U trendu

BIRODI: REM da utvrdi da li su RTS i Pink prekršili zakon o elektronskim medijima

 Biro za društvena istraživanja (BIRODI) podneo je danas zahtev Regulatornom telu za elektronske medije da utvrdi da li su RTS i TV Pink prekršili Zakon o elektronskim medijima, jer su o predsedniku Srbije Aleksandru Vučiću, po nekoliko sati, izveštavali u pozitivnom kontekstu.

„U periodu od 1. do 30. septembra RTS je u Dnevniku o predsedniku Republike izveštavao od ukupno 1:04:10, u pozitivnom kontekstu 0:55:38, ili 86 odsto vremena. U navedenom periodu predsednik Republike nije imao nijednu negativnu sekundu“, naveo je BIRODI u saopštenju.

Dodato je da je na televiziji Pink tokom sedam sati i 32 minuta, predsednik bio pozitivno predstavljen u trajanju od sedam sati i osam minuta, što je 94,6 odsto „pozitivnog vremena“.

Kako je naveo BIRODI, prema Zakonu o elektronskim medijima, svi pružaoci medijskih usluga nezavisno od vlasničke strukture, moraju da obezbede „slobodno, istinito, objektivno, potpuno i blagovremeno informisanje“.

(Beta)

Pratite Krstaricu i preko mobilne aplikacije za Android i iPhone.

Pošalji komentar