Emisije TV Happy zabranjene u CG šest meseci

PODGORICA – Savet Agencije za elektronske medije Crne Gore (AEM) na jutrošnjoj sednici doneo je odluku da se na šest meseci zabrani emitovanje programskog sadržaja TV Happy.

Na šest meseci je zabranjeno emitovanje emisija „Dobro jutro Srbijo“, „Vikend“, „Jutarnji“, „Ćirilica“ i „Posle ručka“, a savet je prethodno razmatrao da li je došlo do kršenja člana 7. konvencije o prekograničnoj televiziji i člana 6. sirektive o AVM uslugama, prenosi RTCG.

Predsednik Srpske radikalne stranke Vojislav Šešelj tokom nedavnog gostovanja na televiziji Happy izneo je niz uvreda na račun funkcionerke Socijaldemokratske partije iz Cetinja Draginje Vuksanović – Stanković.

Šešeljevo gostovanje na televiziji „Happy“ emitovano je 4. januara ove godine, a uvrede koje je izrekao izazvale su brojne reakcije partija i NVO sektora, koji najavljuju tužbe.

(Tanjug)

Pratite Krstaricu i preko mobilne aplikacije za Android i iPhone.

Pogledaj komentare (1)