U trendu

BIRODI: Pink, Prva, Hepi i B92 nisu izvestile o potpisivanju Sporazuma između opozicije i Proglasa

Biro za društvena istraživanja (BIRODI) saopštio je danas da komercijalne televizije koje imaju nacionalnu frekvenciju Prva, Pink, Hepi i B92 nisu izvestile o potpisivanju Sporazuma o izbornim uslovima između Proglasa i opozicionih koalicija „Srbija protiv nasilja“ i „NADA“.

U saopštenju je navedeno da je Radio televizija Srbije (RTS) u Dnevniku imala prilog u kom se pominje potpisivanje tog sporazuma.

„Prilog je koncipiran u okviru tema o izborima i sastanku premijerke u tehničkom mandatu sa ambasadorima država Kvinte, kojima je predočeno da su dva zahteva Kancelarije za demokratske institucije i ljudska prava (ODIHR) već ispunjena“, naveo je BIRODI.

Dogovor, koji je inicirao Proglas, koalicije „Srbija protiv nasilja“ i „NADA“ potpisale su u subotu, a namenjen je političkim strankama i organizacijama koje smatraju da su izbori održani 17. decembra 2023. godine bili neregularni.

U Dogovoru za slobodne i poštene izbore zahteva se sprovođenje preporuka misije ODIHR, a posebno one koja se tiče revizije biračkog spiska.

(Beta)

Pratite Krstaricu i preko mobilne aplikacije za Android i iPhone.