U trendu

Raša tudej: Nepravedno oduzimanje dozvole u Britaniji

LONDON – Ruski televizijski kanal Raša tudej saopštio je danas da je britanski medijski regulator Ofkom nepravedno oduzeo dozvolu za emitovanje programa toj medijskoj kući zbog sukoba u Ukrajini i optužio ga da nije ništa drugo do oruđe britanske vlade.

Britanski medijski regulator saopštio je da je oduzeo dozvolu televizijskom kanalu RT da emituje program u Velikoj Britaniji i da ta odluka stupa na snagu odmah, nakon istrage sprovedene o nepristrasnosti njegovog izveštavanja o napadu Rusije na Ukrajinu, preneo je Rojters.

„Ofkom je pokazao javnosti Velike Britanije i međunarodnoj regulatornoj zajednici da, uprkos dobro izgrađenoj fasadi nezavisnosti, on nije ništa drugo do oruđe vlasti, koje se povinuje njenoj volji koja potiskuje medije“, rekla je za Rojters Ana Belkina, zamenica glavnog urednika RT.

Prema njenim rečima, ignorišući potpuno „čiste“ rezultate RT u periodu od četiri uzastopne godine i navodeći čisto političke razloge koji su direktno povezani sa situacijom u Ukrajini, a opet potpuno nepovezani sa operacijama, strukturom, menadžmentom ili uređivačkim rezultatima RT, Ofkom je lažno ocenio da RT nije prikladna i ispravna i na taj način sprečio javnost Velike Britanije da ima pristup informacijama.

(Tanjug)

Pratite Krstaricu i preko mobilne aplikacije za Android i iPhone.

Pošalji komentar