U trendu

EMA analizira nove slučajeve MIS posle vakcinacije

BRISEL – Evropska agencija za lekove (EMA) saopštila je danas da analizira slučajeve multisistemskog inflamatornog sindroma (MIS) posle imunizacije vakcinama protiv kovid-19, a nakon što je objavljen slučaj sličan onom sa Fajzerovom vakcino.

Odbor za bezbednost EMA takođe razmatra slučajeve venskih tromboza nakon imunizacije protiv korona virusa vakcinom Džonson i Džonson i ovi slučajevi razlikuju se od retkih nuspojava koje su identifikovane ranije, saopštio je regulator EU, prenosi Rojters.

EMA se oslanja na zdravstvene radnike i pacijente koji će prijaviti svoje iskustvo sa vakcinama i eventualnim neželjenim efektima i podstiče ih da prijave nadležnim državnim organima sve sumnje na neželjene efekte koje bi mogli imati nakon primanja vakcine, čak i kad nije jasno da li je vakcina uzrok tih neželjenih efekata.

(Tanjug)

Pratite Krstaricu i preko mobilne aplikacije za Android i iPhone.