Željko Mitrović izgubio na sudu od Dragana Djilasa, treba da plati Djilasu 200.000 dinara

Prvi osnovni sud u Beogradu presudio je da je vlasnik televizije Pink Željko Mitrović kriv za neistine i uvrede koje je, u jednom od svojih „otvorenih pisama“, izneo na račun lidera Stranke slobode i pravde (SSP) Dragana Djilasa i presudio Mitroviću da plati 200.000 dinara, saopštila je ta stranka.

SSP je naveo da je Mitrović u oktobru 2017. u otvorenom pismu, naslovljenom sa „Dragi Djiki“, izneo niz neistina, tvrdeći da je Djilas „pljačkao grad i državu, svaku familiju i pojedinca ponaosob, nameštao tendere i krao gradjane na izgradnji mostova“, kao i da je to emitovao tri dana u raznim terminima na svojoj televiziji.

Sud je te navode, kao i navode da je Djilas „hapsio lekare“, ocenio kao netačne i uvredljive, piše u saopštenju.

Predsednik SSP Djilas izjavio je da je to već treći sudski postupak protiv Željka Mitrovića koji je dobio, ali da to nije sprečilo vlasnika TV Pink da nastavi sa iznošenjem neistina i uvreda.

„On plati hiljadu – dve evra i nastavi da i dalje o meni laže milione gradjana. Podnosiću i ubuduće tužbe, ali javno postavljam pitanje da li su kazne koje sud odredjuje adekvatne kad se vidi da nemaju nikakav uticaj i da se iste stvari ponavljaju“, kazao je Djilas.

On je rekao da je ista situacija i sa „neistinama koje izgovaraju Vučići, Vesići, Informeri i Srpski telegrafi“.

„Svi plate ove, za njih simbolične iznose, i nastave sa lažima. Pitanje je dokle“, rekao je Djilas i dodao da će novac od odštete kao i svaki put uplatiti u humanitarne svrhe.

(Beta)

Napišite komentar

Najnovije iz rubrike