Pokret Podrži RTV: Gde su naše prijave REM-u?

Pokret „Podrži RTV“ saopštio je danas da na sajtu Regulatornog tela za elektronske medije (REM) ne postoji više od 100 pojedinačnih prijava gradjana podnetih zbog propusta u radu emitera tokom predizborne kampanje za predsedničke izbore 2017. godine.

Zbog toga će Pokret zahtevati od tužilaštva da utvrdi ko u REM-u snosi odgovornost za ignorisanje prijava i time zloupotrebljava službenu poziciju.

Pokret će uputiti i pritužbu na rad REM-a skupštinskom Odboru za informisanje, a od narodnih poslanika zahtevati da pokrenu inicijativu za smenu članova Saveta REM-a.

Kako se u saopštenju objašnjava, tokom kampanje je Pokret pokrenuo akciju i monitoring rada oba javna servisa RTS i RTV i zajedno sa gradjanima podneo više od 100 prijava zbog kršenja zakona i Pravilnika regulatora, ali ih na sajtu REM nema na listi.

Pokret je naveo da postoje dokazi da su prijave poslate, te da je prva podneta 16. marta zbog emisije „Ino-strane“ koju uredjuje i vodi funkcioner Srpske napredne stranke Nemanja Starović, što je zabranjeno prema članu 5 Pravilnika REM-a.

Drugi set prijava poslat je 21. marta jer je RTV u vestima u više navrata u predizbornom bloku predstavio samo jednog kandidata, a treći set prijava 25. marta zbog emisije „Sučeljavanje“ u kojoj je RTV prikriveno emitovao predizborni program.

Pokret je naveo da je po Zakonu o pristupu informacijama od javnog značaja tražio od REM da im dostavi listu svih pojedinačnih prijava koje su primili tokom izborne kampanje.

„Ukoliko se ispostavi da REM ignoriše više od 100 prijava koje su im slali gradjani, zahtevaćemo od tužilaštva da utvrdi ko u REM-u snosi odgovornost za onemogućavanje njihovog zakonskog prava i time zloupotrebljava službenu poziciju. Pritužbu na njihov rad dostavićemo i skupštinskom Odboru za informisanje, a od narodnih poslanika zahtevati da pokrenu inicijativu za smenu članova Saveta REM-a“, piše u saopštenju.

(Beta)

Ostavite komentar

Ostavite komentar