U trendu

SSP: Viši sud presudio da je Kurir ugrozio bezbednost Djilasa i njegove porodice

Stranka slobode i pravde (SSP) saopštila je danas da je Viši sud u Beogradu naložio da dnevni list Kurir i glavni i odgovorni urednik Rajko Nedić isplate predsedniku stranke Draganu Djilasu 110.000 dinara, kao i da je tokom postupka „nedvosmisleno utvrdjeno da mu je Kurir protivpravnim objavljivanjem neistinitih informacija ugrozio privatni život i ugled i tako prekršio više članova Zakona o informisanju i Ustav“.

U saopštenju je navedeno da se to odnosi na „pet tekstova i naslovnih strana objavljenih dan za dan“.

U presudi se, kako je prenela SSP, piše da su iznete „neistinite i netačne informacije“, „uvredljivi neistiniti navodi“, što „stvara negativnu sliku u društvu sa svim eventualnim posledicama koje te neistinite i netačne informacije mogu da proizvedu ne samo na tužioca (Dragan Djilas) već i na njegovu porodicu i decu“.

„Potpuno je jasno da je dnevni list Kurir deo propagandne mašinerije koja sprovodi svojevrstan medijski linč nad svakim čovekom koji se usudi da se suprotstavi Vučićevom režimu ne osvrćući se na profesionalne standarde, zakone i Ustav Srbije, kao što to svakodnevno rade i svi ostali tabloidi“, navela je SSP.

Kako je SSP saopštila, „jasno je da minimalne novčane kazne neće zaustaviti ovakvo ‘novinarstvo’, već će biti potrebno da sami novinari, nakon promene ovog režima, nadju način da u medijima rade novinari, a ne propagandisti koji smišljeno objavljuju neistinite informacije“.

(Beta)

Pratite Krstaricu i preko mobilne aplikacije za Android i iPhone.