najveća internet zajednica u Srbiji već 18 godina

U trendu

NUNS kritkovao Radulovića zbog odnosa prema DW i njegovom novinaru

Nezavisno udruženje novinara Srbije (NUNS) kritikovalo je danas lidera pokreta Dosta je Bilo Sašu Radulovića zbog “neodgovornog i uvredljivog ponašanja” prema nemačkom mediju Dojče Vele (DW) i njegovom novinaru Nemanji Rujeviću nakon novinarske priče o poreskom dugu Radulovića u Americi.

“I posle godinu dana od prvog teksta na veb stranici DW u kome se tvrdi da je Saša Radulović, kada se pre 15-ak godina iselio iz SAD, ostao dužan milion dolara američkoj poreskoj službi, lider DJB na razne načine izbegava da u neposrednom razgovoru s novinarom argumentuje svoj demanti”, naveo je NUNS.

To udruženje je ocenilo da Radulović umesto da prihvati poziv za intervju u kojem bi se razjasnila novinarska priča o poreskom dugu uporno pokušava da diskredituje Dojče vele i novinara Rujevića koristeći partijske resurse za pritisak ponavljajući pretnje tužbom.

“Poseban je cinizam to što je na najnoviji upit za intervju sa Radulovićem, pres služba DJB uzvratila ponudom kompletnog teksta izvinjenja koje treba da potpiše novinar Rujević”, naveo je NUNS.

NUNS je pozvao Radulovića da u komunikaciji s novinarima i medijima pokaže više odgovornosti, ozbiljnosti i poštovanja, podsećajući da je slobodno informisanje javni interes i da je neprihvatljiv posredni ili neposredni pritisak na novinare i medije.

Radulović je juče u saopštenju ponovio da je prošle godine dokazao da nije dužan porez u Americi, da Dojče vele umesto da prizna grešku i da mu se izvini zbog toga što je plasirao tu “laž u javnost” i dalje pokušava to da prikrije, ismeva očigledne dokaze i usput menja priču”.

“Dojče veleu očigledno sama poreska priča nije bila dovoljna, pa su je začinili i tvrdnjom da je Saša Radulović papreno platio svoj nastup na biznis kanalu CNN-a 2001. godine što je, naravno, potpuna laž… Sada već menjaju priču i u najnovijoj imejl prepisci sa DJB novinar Rujević priznaje da lično nije ni mogao znati tako nešto, ali da ‘imaju saznanja’. Ovo je zaista ‘novinarstvo’ na nivou Informera”, rekao je Radulović.

Najavio je tužbu protiv Dojče velea i dodao da su obmanuli javnost “ne jednim tekstom, nego kampanjom čiju su okosnicu činila čak tri teksta i mnogobrojna TV i radio gostovanja njihovog novinara Nemanje Rujevića koji je pritom izneo niz potpunih neistina”.

(Beta)

Napišite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena.

Najnovije iz rubrike