Dan kasnije: HRT objavio dodelu medalja vaterpolistima

Sa danom zakašnjenja, pod pritiskom javnosti, Hrvatska televizija je sinoć emitovala par sekundi dug video prilog o dodeljivanju medalja i nekoliko taktova srpske himne, nakon što je srpska vaterpolo reprezentacija trijumfovala nad hrvatskom.

Prethodnog dana, HRT je, naime, prekinuo program neposredno pred početak dodele priznanja, pa su gledaoci te televizije, iz nepoznatih razloga, ostali uskraćeni za prenos ceremonije tokom koje su hrvatskom timu uručene srebrne medalje.

Taj potez HRT-a izazvao je reagovanja u Srbiji, ali i u Hrvatskoj.

Foto: Beta

Foto: Beta

Profesor Dejan Jović, nekadašnji savetnik bivšeg predsednika Hrvatske Ive Josipovića, je na svom Fejsbuk profilu žestoko opleo HRT zbog isključenja iz programa sa same završnice Svetskog prvenstva u Kazanju.

„Još jedna sramota. Spremni su poniziti hrvatsku reprezentaciju koja je osvojila srebro samo da ne bismo gledali Srbe pobednike“, napisao je Jović, kojeg je Josipović pod pritiskom javnosti smenio u oktobru 2014. nakon njegovih tvrdnji da je referendum o otcepljenju Hrvatske od Jugoslavije bio „nedemokratski i neliberalan“.

„HRT, naravno, pretpostavlja da niko od njihovih pretplatnika ne navija za Srbiju, a još manje da ima onih kojima su draga oba tima“, istakao je Jović, sadašnji predstavnik Veća srpske nacionalne manjine i profesor na Fakultetu političkih nauka u Zagrebu.

Zagrebački Večernji list je naveo da su vaterpolisti Srbije uverljivo pobedili Hrvatsku (11:4) i zasluženo osvojili treće zlato na svetskim prvenstvima, ali im je slavlje donekle pokvario HRT, koji nije prenosio dodelu medalja.

To je, kako piše Večernji, razljutilo srpske medije i predstavnike Srba u Hrvatskoj pa su poslali protestne note HRT-u, koji „u poslednje vreme ima tu lošu praksu da se isključuje iz prenosa sportskih događanja čim završe“.

„Nekad su mogle da se vide proslave i čuju izjave, ali danas je sve zajedno poprilično neprofesionalno i ispod nivoa državne televizije, koje ni toliko spominjana štednja ne može opravdati, jer ipak moraju da imaju odgovornosti prema pretplatnicima“, ocenjuje hrvatski list.

(Tanjug)

Ostavite komentar

Ostavite komentar